Çelik Kapı, çelik kapı modelleri, yangın kapısı, test raporlu yangın kapıları, sertifikalı yangın kapısı, panik barlı yangın kapısı, acil çıkış kapısı, İstanbul yangın kapısı, yangin kapisi, yangin kapilari, şaft kapağı, yangın kapısı, yangın kapısı fiyatları, uygun yangın kapısı, ucuz yangın kapısı, fire door, fire exit, ucuz yangın kapıları, 30,60,90,120,180 dk yangın kapıları, 30,60,90,120,180 dk yangın kapısı, yangın kapısı imalatı, yangın kapısı fiyatları, yangın kapısı şartnamesi, yangın kapısı teknik şartnamesi, yangın kapısı özellikleri, yangın kapısı yönetmeliği, panik barlı yangın kapısı, camlı yangın kapısı, camlı yangın kapıları, yangın kapısı fabrikası.
Şub 15, 2019
94 Views
0 0

Marş Basma Problemi & Çözümü | Renault Megane 2010 1.5 DCi

Written by



Videoda Kullanılan Ürünler; Affınıza sığınarak linklere reklam ekledik. Anlayışınız için Teşekkürü borç bilirim. 10 Saniye bekledikten sonra reklamı geçebilirsiniz.
Lütfen Bize Destek Olmak İçin Ücretsiz Tıklayın 🙂 http://link.tl/1Xrkg
Please Click For Free Support 🙂 http://link.tl/1Xrkg

GREY GARAGE MESUT
Facebook; https://www.facebook.com/GreyGarageMesut/
Intagram; https://www.instagram.com/greygaragemesut/
Twitter; https://twitter.com/greygaragemesut
Pinterest; https://tr.pinterest.com/GreyGarageMesut/

Video Kullanılan Malzemelerin Birim Fiyatları Ülke Ekonomisine Bağlı Olarak Zaman İçerisinde Değişiklik Gösterebilir.

Marş problemi ile karşılaştığınızda ve aracınızın gösterge panoları bu konu ile ilgili herhangi bir uyarıda bulunmuyor ise. Aklımıza bir bu sorunu neden olacak bir kaç ihtimal gelebilir. Akümülatör yetersizliği, marş motoru sorunu, elektrik arızası…

Bu araçta akümülatör sorunu ile karşılaştım. Akü gerilimi olması gereken gerilimin çok altında olduğunu ölçtüm. Bunun sebebi akünün üretim tarihinin üzerinden 6 yıl geçmiş olması, akünün kullanım ömrü bittiği için içerisindeki plakalar ve asit zarar görmüş olabilir, artık görevini yerine getirmediği için değiştirdim.

Marş motorundan kaynaklı problemler ise; Marş motorunun dişlisin sıyırma sonucu kırık veya zedelenme olmuş olabilir veya aşırı stop/start yapıldığı için marş motoru kömürleri birmiş olabilir. Buna benzer bir çok ihtimal göz önünde bulundurulmalı. Sadece sigorta arızasıda olabilir.

source

Article Categories:
Otomobil Arızaları
Çelik Kapı, çelik kapı modelleri, yangın kapısı, test raporlu yangın kapıları, sertifikalı yangın kapısı, panik barlı yangın kapısı, acil çıkış kapısı, İstanbul yangın kapısı, yangin kapisi, yangin kapilari, şaft kapağı, yangın kapısı, yangın kapısı fiyatları, uygun yangın kapısı, ucuz yangın kapısı, fire door, fire exit, ucuz yangın kapıları, 30,60,90,120,180 dk yangın kapıları, 30,60,90,120,180 dk yangın kapısı, yangın kapısı imalatı, yangın kapısı fiyatları, yangın kapısı şartnamesi, yangın kapısı teknik şartnamesi, yangın kapısı özellikleri, yangın kapısı yönetmeliği, panik barlı yangın kapısı, camlı yangın kapısı, camlı yangın kapıları, yangın kapısı fabrikası.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir