Çelik Kapı, çelik kapı modelleri, yangın kapısı, test raporlu yangın kapıları, sertifikalı yangın kapısı, panik barlı yangın kapısı, acil çıkış kapısı, İstanbul yangın kapısı, yangin kapisi, yangin kapilari, şaft kapağı, yangın kapısı, yangın kapısı fiyatları, uygun yangın kapısı, ucuz yangın kapısı, fire door, fire exit, ucuz yangın kapıları, 30,60,90,120,180 dk yangın kapıları, 30,60,90,120,180 dk yangın kapısı, yangın kapısı imalatı, yangın kapısı fiyatları, yangın kapısı şartnamesi, yangın kapısı teknik şartnamesi, yangın kapısı özellikleri, yangın kapısı yönetmeliği, panik barlı yangın kapısı, camlı yangın kapısı, camlı yangın kapıları, yangın kapısı fabrikası.
Şub 6, 2019
88 Views
0 0

Doğuş Oto direksiyon arıza VW PASSAT Steering Wheel swing shake on road (3/6)

Written by



Steering wheel started swinging while driving just after I serviced my car to authorized repair and maintenance service in Turkey. I dropped my car to service for 60.000km periodic service and DSG clutch changes. They asked me to change battery of car because they tested battery current low when they tried to test clutch system after repair. I approved batter change. Just after I pickup my car from service, steering wheel started swinging on road.
Neither service station nor authorized dealer interested with this problem and asked me almost 1000 Euros for repair.

Think twice when investing a vw in Turkiye

/////////////////////////////////////

Aracın tamponunda park halinde meydana gelen hasarın kaskodan yapılması, 60000 KM periyodik bakımı yapılması ve DSG şanzıman kavramalarının değişimi için aracı 12 temmuz 2016 tarihinde yetkili VW servisine teslim ettim.

25 Temmuz günü servis yetkilisi aracımın şanzıman kavramaları değişiminin yapıldığı, ancak test yapılırken aküden gelen akımın zayıf olduğu; testin başarılı bir şekilde yapılması için akünün değişimin gerekli olduğunu belirtip benden akü değişimi için onay aldı.

Aracımın akü değişimi için servise teslim ettiğim gün herhangi bir talebim olmamıştı ve direksiyon ile ilgili herhangi bir şikayetim yoktu.

29 Temmuz 2016 günü aracı servisten teslim aldım. Aldığım gün direksiyonda bir gariplik olduğunu hissettim.

30 Temmuz 2016 günü Doğuş Oto yol yardımı arayıp servis çağırdım. Gelen servis elemanı aracıma bilgisayar bağlayıp hata bulamadı.
Direksiyonun pozisyon ayarlarını yeniden ayarlamak için direksiyonumu adaptasyon moduna soktu. Bu esnada aracımda direksiyon arıza ışığı yanmaya başladı.
Servis elemanı aracı direksiyon adaptasyon modundan çıkaramadı ve bu işlem sonrası direksiyonum iki elle zor dönecek halde sertleşti.
Aracımı pazartesi günü servise götürmem gerektiğini söyleyip acil servis formu hazırlayıp imzalamamı istedi.
Formun üzerinde aracın direksiyon ışığı yanıyor ibaresi yazdığı için imzalamayacağımı, servis ışığının kendisinin bilgisayarı bağlayıp direksiyonu adaptasyon moduna soktuğu için yanmaya başladığını, bunun benim şikayetimle alakası olmadığını söyledim.
Sonra formun üzerine direksiyon kendi kendine dönüyor ibaresi yazdı. Formu imzaladım.

1 Ağustos günü aracı yetkili VW servisine götürdüm. Aracı master teksnisyen servis yetkilisi inceledi. Araca bilgisayar bağlayıp dakikalar içinde adaptasyon modunu tamamladı ve bu esnada direksiyon arıza ışığı söndü. Test sürüşü yapmaya başladık.

Test sürüşünde defalarca direksiyon kendi kendine dönmeye başladı.

Aracı incelemek için servise teslim ettim.

Bu arada DOĞUŞ OTO müşteri hizmetlerini ve VW Almanya yı hem telefon hem de email ile durumdan haberdar ettim.

4 Ağustos günü yetkili servis tarafından arandım ve direksiyon kutusu değişimi için 2803 lira ücret talep edildi.

Yetkili VW servisi şanzıman değişiminde direksiyon kutusuna müdahele edilmediğini, kusurun kendilerinden kaynaklanmadığını iddia etmekteler.
Lakin aracın direksiyonu hidrolik değil, elektrik motor destekli bir direksiyon olup, aracımın serviste yapılan akü değişimi esnasında yapılan yanlış bir işlemden dolayı direksiyona hasar verdiğine eminim.

Yok eğer bu arıza 60000 KM de bir araçta kendiliğinden meydana geliyor ve bu arızayı tespit edip aracın giderken yolda kafasına göre direksiyon çevirmesini engelleyen bir sistem yoksa bu araç yürüyen bir tabut bence.

Aracımın direksiyonu yüksek hızda seyir halindeyken kendi kendine sağa ve sola döndüğü için sürüş esansında büyük bir risk oluşturmakta ve kaza yapma tehlikesi yaratmaktadır.

Bir VW e yatırım yapmadan önce bir kaç kere düşünün derim çünkü herhangi bir olumsuzluk anında son derece sorumsuz ve sizin problemleriniz karşısında son derece duyarsız bir ithalatçı ile karşı karşıya kalacaksınız.

source

Article Categories:
Otomobil Arızaları
Çelik Kapı, çelik kapı modelleri, yangın kapısı, test raporlu yangın kapıları, sertifikalı yangın kapısı, panik barlı yangın kapısı, acil çıkış kapısı, İstanbul yangın kapısı, yangin kapisi, yangin kapilari, şaft kapağı, yangın kapısı, yangın kapısı fiyatları, uygun yangın kapısı, ucuz yangın kapısı, fire door, fire exit, ucuz yangın kapıları, 30,60,90,120,180 dk yangın kapıları, 30,60,90,120,180 dk yangın kapısı, yangın kapısı imalatı, yangın kapısı fiyatları, yangın kapısı şartnamesi, yangın kapısı teknik şartnamesi, yangın kapısı özellikleri, yangın kapısı yönetmeliği, panik barlı yangın kapısı, camlı yangın kapısı, camlı yangın kapıları, yangın kapısı fabrikası.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir